TOP

Vijf vragen aan Stéphane Treppoz, ceo van Sarenza [interview]

De Franse online schoenenretailer Sarenza is partner van de tentoonstelling ‘S.H.O.E.S. Over hoge hakken en echte liefde’ in de Rotterdamse Kunsthal. Schoenvisie sprak tijdens de opening met Stéphane Treppoz, ceo van Sarenza.
1. Waarom is Sarenza partner van deze tentoonstelling? “De tentoonstelling ‘S.H.O.E.S. Over hoge hakken en echte liefde’ sluit perfect aan bij onze visie en strategie. Ons assortiment bestaat uit 98 procent uit schoenen. Het overige deel zijn tassen. Wij verkopen in Europa de grootste collectie modeschoenen. De Nederlandse markt wordt steeds belangrijker voor Sarenza, want

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.

InloggenNeem een proefabonnement