
‘Verwen je voeten’-actie van Podo Linéa en Frans Muller Benelux
Met de ’Verwen je voeten’-actie wil Podo Linéa in samenwerking met Frans Muller Benelux het belang van goede voetverzorging aan consumenten kenbaar maken. De actie vindt plaats van maandag 14 april tot en met zaterdag 26 april 2014. Tijdens deze actie zal er bij 22 Podo Linéa-winkels in Nederland extra zorg en aandacht worden besteed aan het belang van optimaal voetcomfort in combinatie met mooi verzorgde voeten.
‘Verwen je voeten’-actie
Met behulp van de MyPedag Thermo Footprint adviseert de medewerker van de Podo Linéa-winkel de klant over het juiste voetcomfort. MyPedag Thermo Footprint laat in een paar seconden het voettype zien, waardoor een passende inlegzool kan worden geadviseerd. Frans Muller Benelux biedt winkeliers vrijblijvend een Saicara-pakket aan, met extra display voor een professionele productpresentatie.
Consumenten ontvangen tijdens de ’Verwen je voeten’-actie bij aankoop van Pedag-inlegzolen of een Saicara-voetverzorgingsproduct een goodiebag.
Deelnemende Podo Linéa-winkels:
Van Beek-Van Heyster
Bronkhorst Podo Linea
Henzen Schoenen en Sport
Hoevens Schoenmode
Klinkenberg Schoenen
Knuvers Schoen Voetcent
Looijenga Schoenen
Lossers Voetcomfort
Gert de Olde Schoenen
Oudman Schoenen
Witte Poel Logistics
Van Schijndel Schoenen
Taalman Schoenen
Henk Fenijn Schoenmode
WittePoel Logistics
Schoenmode Sinke
V.O.F. Schoonbroodt- Smeets