TOP

Van Drunen Schoenfabriek lanceert nieuw Durea-concept: ‘We wilden de ideale schoen ontwikkelen’

Voor het eerst in tien jaar was Van Drunen Schoenfabriek met de merken Durea en Gijs weer op de GDS te vinden. Het familiebedrijf lanceerde er een nieuw concept, Durea Go. Schoenvisie sprak met ceo Gerard-Jan van Blokland en designer Remco van Drunen over de laatste ontwikkelingen.
“Er zijn generaties met Durea opgegroeid”, vertelt Gerard-Jan van Blokland op de tweede dag van de GDS. “We horen vaak van gebruikers dat hun moeders en oma’s er ook op hebben gelopen. Het is een merk met een lange historie.” Van Drunen Schoenfabriek breidde begin 2014 uit met een schoenenmerk voor mannen, Gijs, vernoemd naar

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.

InloggenNeem een proefabonnement