TOP

Van Drunen Schoenfabriek lanceert derde merk: ‘Met Lerora zijn we uit onze comfortzone gestapt’

‘One event you don’t want to miss’, zo kondigde Van Drunen Schoenfabriek hun evenement in het Haagse poppodium Paard vooraf aan. Gisteren werd duidelijk waar het Brabantse familiebedrijf het afgelopen jaar mee bezig is geweest: het opzetten van een nieuw modeschoenenmerk, Lerora.
Zo’n 150 winkeliers zijn op maandag 9 juli 2018 naar poppodium Paard in Den Haag afgereisd, nieuwsgierig naar wat Van Drunen Schoenfabriek (bekend van de merken Durea en Gijs) gaat laten zien. Sommigen zijn zelfs speciaal vanaf hun Nederlandse vakantieadres gekomen. Wat er gaat gebeuren weten de aanwezigen niet, wel dat het ‘absoluut de moeite

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.

InloggenNeem een proefabonnement