
Thuiswinkel.org: ‘Online bestedingen schoenen blijven stijgen’
De online verkoop van schoenen blijft stijgen. In de eerste zes maanden van 2018 is de onlineverkoop van schoenen met 21 procent gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2017. 91 procent van de Nederlanders deed in het eerste halfjaar een online aankoop, wat neerkomt op 12,8 miljoen online consumenten.
In het eerste halfjaar van 2018 hebben Nederlandse consumenten 11 procent meer online besteedt dan in de eerste helft van 2017. Dat komt uit op €11,83 miljard aan online bestedingen verdeeld over 105,8 miljoen online aankopen. Dat blijkt uit cijfers van de Thuiswinkel Markt Monitor, een onderzoek naar online consumentenbestedingen in opdracht van Thuiswinkel.org. HetDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement