
Terug in Nederland: Aerosoles [interview]
Toen Aerosoles zes jaar geleden failliet werd verklaard, verdween het schoenenmerk uit het Nederlandse straatbeeld. Jeroen van Scherrenburg brengt het merk vanaf zomer 2017 weer terug. “De naamsbekendheid onder de consumenten is nog groot en nu in de onderkant en het midden van de markt veel is weggevallen, zijn er kansen ontstaan voor de sterke winkels”, vertelt de nieuwe vertegenwoordiger aan Schoenvisie.
Aerosoles liep altijd erg goed in de Benelux, tot het bedrijf in 2010 failliet werd verklaard. “Er werd veel geïnvesteerd in Zuid-Europa en niet genoeg in de collecties waardoor de verkopen in de winkels naar beneden gingen”, vertelt Jeroen van Scherrenburg. Nu het merk sinds acht seizoenen een doorstart heeft gemaakt bij Tata India (mede-eigenaarDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement