Vernieuwde mobiele site van de Bijenkorf levert meer op
Sinds de Bijenkorf een nieuwe mobiele site introduceerde, een
Bestseller-eigenaar doet investering in modeplatform Miinto
De eigenaar van het Scandinavische bedrijf Bestseller gaat investeren
Binnenkijken: modeconcept Teym opent pop-up store [foto’s]
Teym is een bijzonder modeconcept: elk jaar wordt de
‘Als we niet uitkijken zitten we straks het hele jaar in de uitverkoop’
Scarno - vertegenwoordiger van Love Moschino, Lola Cruz, Unisa
Nu online: Schoenvisie 9 – met Antar Shoe, Harold van Genderen en alles over het nieuwe ontslagrecht
Schoenvisie 9 is nu als digitaal magazine verschenen. Met
Snapchat als marketingtool: zo zet je het in
Snapchat is een van de populairste apps onder jongeren.
Drie schoenentrends van de Dutch Design Week [trenddag]
Trendanalist Jan Agelink vertelt op de Trenddag op 21
New Balance maakt pro-Trump opmerking, klanten verbranden schoenen
“De regering-Obama luisterde niet naar ons en om eerlijk
Binnenkijken bij Bottega Veneta in Amsterdam
Sinds 10 november heeft het Italiaanse modehuis Bottega Veneta
Puma presenteert zelfstrikkende schoen [video]
Eind vorig jaar kondigde Puma al een zelfstrikkende schoen