Van Bommel focust op uitbreiding naar Duitsland
Nu Van Bommel in Nederland staat, wil het schoenenmerk
Harry Boezer Agenturen gaat samenwerking aan voor twee schoenenmerken
Lori Lemans-van Beurden gaat zich ontfermen over de verkoop
Expo Jan Jansen Shoe Treasures: herinterpretaties van de iconische ontwerpen [interview]
Deze week opent de driedaagse tentoonstelling ‘Jan Jansen Shoe
Goed werkgeverschap: hoe zorg je voor betrokken personeel?
Goed personeel is cruciaal als je succesvol wilt ondernemen
Trenddag: Gfk over het bereiken van millennials
Er wordt steeds meer gepraat over millennials, maar hoe
Paradise Papers: ‘Nike houdt via Nederland miljarden buiten bereik fiscus’
Deze week onthulden de Paradise Papers dat Nike al
Lavazza adviseert consument: maak handtas van koffieverpakking
De Italiaanse koffiemaker Lavazza heeft een bijzondere manier gevonden
Zien: The Secret Shoe, een nette herenschoen met ingebouwde gadgets
Schoenenmerk Oliver Sweeney en luxeproductenwebsite VeryFirstTo zijn een speciale