
Myomy do goods viert 10-jarig jubileum met speciale campagne
Met de Positive Icons campagne viert het Nederlandse tassenmerk Myomy do goods het 10-jarig jubileum. Op maandag 29 mei 2017 lanceerde oprichter Marja Baas in het gezelschap van bekende Nederlandse modeondernemers officieel de challenge. “Iedereen die Myomy draagt is speciaal.”
In de prachtig verbouwde Metaal Kathedraal net buitten het centrum van Utrecht hebben modeondernemers en –liefhebbers zich op maandag 29 mei 2017 verzameld. Een groot publiek is maar al te benieuwd hoe het Nederlandse tassenmerk Myomy het 10-jarig jubileum gaat vieren. Presentatrice Victoria Koblenko zet één voet op het podium en een daverend applaus barstDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement