
Momad komt in september terug met hybride editie
De Momad valt deze herfst samen met verschillende andere beurzen zoals MBFWMadrid (Spaanse mode), Intergift (cadeau artikelen), Bisutex (sieraden) en MadridJoya (horloges). “Hierdoor is een weekend lang een groot aanbod van de lifestyle-sector op het beurscomplex te vinden waarmee we voor zowel exposanten als bezoekers de beste zakelijke mogelijkheden bieden”, zegt Julia González, directeur van Momad. “Het is tijd voor de sector om weer samen te komen en synergie te genereren. Om deze reden wilden we dit weekend een geweldig aanbod samenstellen, waardoor dit evenement ongetwijfeld een benchmarkevenement binnen en buiten onze grenzen zal worden.”
LiveConnect platform
Parallel met het beursbezoek op locatie promoot Momad samen met Intergift, Bisutex en MadridJoya het digitale lifestyle LiveConnect-platform. Hier verwelkomt het een groot internationaal publiek waar professionals contact kunnen leggen en zakelijke kansen kunnen worden benut.
Tiene Sentido Volver
Om de terugkeer naar persoonlijke evenementen onder de aandacht te brengen heeft Ifema Madrid een digitale campagne ontwikkeld om het hart van de sector te bereiken. Tiene Sentido Volver, is de boodschap van de campagne, ofwel: het is zinvol om terug te keren. De campagne heeft tot doel om te prikkelen, het hart te bereiken en vooral het bewustzijn te vergroten van hoe belangrijk de mode-, textiel-, schoenen- en accessoiressector is in het dagelijks leven van alle gebruikers. Wil je de campagne zien? Bekijk hem hier:
Beeld: Momad