
Horsten Leatherfashion nieuwe distributeur voor Harvest Label in Europa
Beeld: Harvest Label
Horsten Leatherfashion heeft de vertegenwoordiging van Harvest Label met ingang van mei 2023 op zich genomen en is daarmee de exclusieve distributeur van het Japanse tassenmerk binnen Europa. Dat meldt het Brabantse familiebedrijf in een persbericht. Het bedrijf start met een selectie uit de volledige collectie, passend bij de Europese markt. De verkoop, distributie en promotie worden aangestuurd vanuit het nieuwe hoofdkantoor in Tilburg.
Japans design
Harvest Label werd in 1995 opgericht in het Japanse Osaka en staat bekend om de polyester rugzakken. Het merk combineert Japans design met goede basiselementen en af en toe opvallende kleuren om zo een breed scala aan uniseks producten aan te kunnen bieden, bedoeld voor een jonge doelgroep in een stedelijke omgeving.


Assortiment uitbreiden
Horsten Leatherfashion werd groot met de private labelproductie en eigen merken als Burkely, Salted, Bloomsbury en Patchi. De distributie voor externe partijen is een nieuwe stap voor het familiebedrijf en volgens directeur Preben Horsten een goede toevoeging aan het bestaande aanbod en dienstenpakket. “Door samen te werken met Harvest Label, kunnen we ons assortiment uitbreiden en onze klanten een breed scala aan producten aanbieden die passen bij hun levensstijl en behoeften”, zegt hij. “We zijn erg trots op deze samenwerking.”