
GfK: mode- en schoenenbranche plussen in eerste elf maanden 2021 met 12,6 procent
Mode- en schoenenaanbieders realiseerden in de eerste elf maanden van dit jaar een omzetgroei van meer dan 12 procent, blijkt uit de GfK Fashionscan. En dat gaat volgens retail sales lead Danny van den Burg niet alleen om omzetherstel: ten opzichte van 2019 pluste de branche ook.
Foto: Orna Wachman via Pixabay Het lijkt erop dat mode- en schoenenaanbieders het jaar ondanks de nieuwe coronagolf positief gaan afsluiten. De branche heeft in de periode januari tot en met november 2021 12,6 procent meer omgezet ten opzichte van 2020, blijkt uit de GfK Fashionscan*. Al verliep die omzetontwikkeling grillig. In januari en februariDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement