
Caprice zet in op differentiatie met nieuwe Exclusive-lijn
De ‘Caprice Exclusive’-lijn wordt alleen aangeboden aan geselecteerde retailpartners. Het is voor het eerst dat het Duitse schoenenmerk gaat differentiëren. “Het verschil maakt het verschil”, stelt managing director Jürgen Cölsch in een persbericht. “Met Caprice Exclusive willen we onze high street-partners op de best mogelijke manier ondersteunen. Met exclusieve schoenontwerpen en –stijlen bieden we de zelfstandige retailer een uniek verkoopargument ten opzichte van het agressieve prijsbeleid van sommige online spelers.”
Premium lijn
De Caprice Exclusive-lijn omvat alle voor het merk belangrijke productgroepen; van sneakers en boots tot pumps en lange laarzen met schachten in verschillende wijdtes. Caprice behoort samen met de schoenenmerken Tamaris, Marco Tozzi, Jana en s.Oliver tot de Wortmann Group. Het is niet het eerste Wortmann-label dat met een exclusievere collectie komt; eerder maakte Tamaris al bekend een premium lijn te lanceren.
Beeld: Caprice