
Reportage: dit was de wintereditie van Buy&Bloom 2018
Van zondag 4 tot en met donderdag 8 maart stond Cast in het teken van de Buy&Bloom. Waar retailers tijdens BrandNew meer aan het ‘windowshoppen’ waren, zaten de agenda’s nu vol met (inkoop)afspraken - precies wat het schoenencentrum met de twee concepten voor ogen had. Al blijft de Buy&Bloom volgens de exposanten wat achter qua bezoekers. “Ik had het drukker verwacht.”
Voor de meeste winkeliers die Buy&Bloom bezochten, is het nieuwe verkoopseizoen (lente-zomer 2018) stroef van start gegaan. Met temperaturen onder nul stond het hoofd van de consument nog niet naar de nieuwe collectie. “Wij leveren vooral pronto moda en merken dat onze klanten momenteel wat terughoudender zijn in het bijkopen van nieuwe series”, zegt MarionDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement