
Platform-economie rukt op in de mode: ‘Klant zit achter het stuur’
De vijfde editie van onderzoeksplatform Shopping Tomorrow maakte één ding heel duidelijk: niet de webshops en marktplaatsen, maar platformen hebben de toekomst. Recente voorbeelden zijn Zalon van Zalando en het nieuwe platform Frendz. “”De klant zit bij ons achter het stuur”, zegt co-founder van Frendz, Ronald van Zetten.
De digitalisering van de retail gaat hard, concludeerden alle experts die spraken op de kick-off van het onderzoeksjaar van het onderzoekplatform Shopping Tomorrow op woensdag 17 mei 2017. In de collegebanken van de Nyenrode Business University hoorden zo’n 300 deelnemers van de expertgroepen en andere decisionmakers uit het bedrijfsleven hoe krap de tijd is omDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement