
Schoenenmerken over de Modefabriek: ‘De verkoop aan modewinkels wordt steeds belangrijker’
Tijdens de Modefabriek op zondag 9 en maandag 10 juli 2017 leek het rustig in de wandelgangen, maar veel labels hadden genoeg klanten over de vloer. Schoenvisie onderzocht waarom steeds meer schoenenmerken kiezen voor de modebeurs in de Rai. “We moeten laten zien dat we er zijn.”
Op de zondag is het om tien uur ’s ochtends voor de deur van ingang K van de Amsterdamse Rai druk. De meeste bezoekers genieten van het zonnetje op het aangrenzende terras en de koffiebus op het terrein doet goede zaken. Eenmaal binnen worden bezoekers begroet door een vrolijk spektakel. Aan het plafond hangen teintallenDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement