
Bristol investeert € 40 miljoen in nieuw winkelconcept
Schoenen- en textielketen Bristol presenteerde op donderdag 1 september het nieuwe winkelconcept in Haarlem. Het plan voor de komende jaren? “We willen binnen een jaar alle 250 winkels verbouwen naar het nieuwe concept, Shoe Discount in België wordt omgedoopt tot Bristol en er komen nog eens 100 winkels bij in de Benelux”, laat ceo Kurt Moons aan een select gezelschap weten.
Bristol ziet dat het crisis is in de retailmarkt en vindt dat er verandering moet komen. Ook al gaat het momenteel goed met het bedrijf – de fysieke retail daalt met 3,2 procent, terwijl Bristol stijgt met 3,5 procent - toch wil het zich aanpassen aan de klant van deze tijd. Op donderdag 1 septemberDit artikel is exclusief voor abonnees
Nog geen abonnee, maar toch even rondkijken achter de poort? Sluit een gratis proefabonnement af en krijg 24 uur toegang tot alle plusartikelen en het complete archief van Schoenvisie.nl.
InloggenNeem een proefabonnement